Skip to main content

تبلیغات CPI خود را به کجا بسپاریم؟

چگونه بهترین ارائه‌دهنده‌ی خدمات CPI را برای خود پیدا کنیم؟

چند مورد وجود دارد که هنگام انتخاب ارائه‌دهنده یا مجری کمپین‌های تبیلغات نصبی خود باید مد نظر قرار دهید. یک کمپین CPI با هدفگیری درست معمولاً موفقیت‌آمیز خواهد بود؛ اما همه چیز به جزئیات بستگی خواهد داشت. به این ترتیب بد نیست در هر کمپین، موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • شبکه‌ی تبلیغاتی یا مجموعه اپلیکیشن
    آیا ارائه‌دهنده‌ی مورد نظر با شبکه‌های تبلیغاتی کار می‌کند یا مجموعه‌ای مشخص از اپلیکیشن‌های طرف حساب دارد که می‌تواند رویشان به درج تبلیغ بپردازد؟ مورد اول گستره‌ی بزرگ‌تری را شامل می‌شود اما دومی می‌تواند به معنای هدفگیری بهتر باشد؛ به ویژه اگر اپلیکیشن‌های یاد شده به دسته‌بندی مشخصی تعلق داشته باشند. این موضوع ما را به مورد بعدی می‌رساند.
  • موقعیت ارائه‌دهنده در بازار:
    آیا ارائه‌دهنده‌ی کمپین CPI شما در طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها تخصص دارد یا در نوع خاصی از آنها؟ یک بار دیگر باید اشاره کرد که این به تصمیم شما بستگی دارد که آیا گستردگی کمپین برایتان بیشتر اهمیت دارد یا دقت آن در هدفگیری. پاسخ این سوال باید با توجه به ویژگی‌های اپلیکیشنی که قصد تبلیغ آن را دارید داده شود.
  • معیارها:
    بهره‌مندی از یک مجموعه معیار مشخص و تعریف شده‌ی دوطرفه می‌تواند بسیار راهگشا باشد چرا که عدم هماهنگی میان معیار‌های طرفین معمولاً نتیجه‌ی خوبی در بر نخواهد داشت. برای مثال اگر دانلود اپلیکیشن شما رایگان و در عوض برای درآمدزایی به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای وابسته است، دانلود یا نصب آن به تنهایی نمی‌تواند معیار خوبی برای سنجش میزان بازگشت سرمایه‌گذاری یا همان نرخ ROI آن باشد. در این صورت باید دقت داشته باشید پرداخت خود را به رخدادی منوط کنید که برایتان ارزشی فراهم می‌کند. این ارزش می‌تواند اولین خرید، اولین پرداخت مشخص و یا رسیدن به مرحله‌ی مشخصی از بازی باشد (کمپین‌های CPA). معیار‌های شما هرچه که باشند، پلتفرمی که انتخاب می‌کنید باید بتواند ابزار مناسبی برای اندازه‌گیری آنها در اختیارتان قرار دهد.
  • نرخ ها:
    طبیعی است شما هم مثل هر کسب‌و‌کار دیگر تمایل داشته باشید برای تبلیغات موبایلی خود قیمت مناسبی پرداخت کنید. سنجش میانگین نرخ این خدمات به عوامل زیادی بستگی دارد اما هزینه‌های دیگری نیز ممکن است با این فرایند همراه شوند که باید آنها را نیز مد نظر قرار دهید؛ از جمله کمیسیون خود پلتفرم، شبکه‌ی تبلیغاتی طرف حساب یا خود این فرایند. در نظر داشته باشید لزوماً نمی‌توان از همه‌ی این هزینه‌ها عبور کرد اما مهم است که حداقل از هزینه‌های خود آگاهی کاملی داشته باشید تا بودجه‌ی مناسب‌تری برای تبلیغات CPI خود در نظر بگیرید. این‌ها برخی از مواردی هستند که برای راه‌اندازی کمپین‌های CPI هنگام انتخاب مجری تبلیغات موبایلی خود باید مد نظر قرار دهید.

تبلیغات نصبی

محاسبه هزینه تبلیغات نصب اپلیکیشن یا تبلیغات نصبی از چه فرمولی انجام میشود؟

برای شروع، در اختیار داشتن یک تعریف جامع و کامل کمک زیادی به شما خواهد کرد. یکی از بهترین و جامع‌ترین تعاریفی که برای مدل CPI ارائه شده این است: «تبلیغات CPI یا Cost per Install مختص اپلیکیشن‌های موبایلی هستند. در یک کمپین CPI تبلیغ‌دهنده در تلاش برای افزایش تعداد نصب یک اپلیکیشن، آگهی‌های دیجیتالی خود را روی طیف مشخصی از رسانه‌ها قرار می‌دهد. برند تبلیغ‌دهنده تنها به ازای هر نصب جدیدی که برای اپلیکیشن اتفاق می‌افتد متعهد به پرداخت مبلغ یا نرخ مشخصی خواهد بود».


تبلیغات نصبی

منبع: https://raykaad.com/cost-per-install/

Comments

Popular posts from this blog

تار بهتر است یا سه تار

تار بهتر است یا سه تار بسیاری از علاقه مندان به موسیقی از تفاوت های جزیی تار و سه تار اطلاع ندارند و هنرآموز مبتدی در هنگام خرید تار یا خرید سه تار تردد دارد که کدام یک را انتخاب کند. تار و سه تار هر دو از دسته سازهای زهی زخمه ای (یا زهی مضرابی) به حساب می‌آیند، با این تفاوت که سه تار با ناخن (انگشت سبابه دست راست) نواخته می‌شود اما تار را بوسیله یک مضراب فلزی که بخش انتهایی آن از موم عسل طبیعی ساخته می‌شود (تا به تناسب راحتی دست نوازنده تغییر شکل دهد) می‌نوازند. هر دوی این سازها به نوعی ریشه در ساز ایرانی و باستانی بربت (که بعدها “عود” اعراب و “لوت” اروپایی‌ها از روی آن ساخته شد) دارند، به این معنا که از یک کاسه تشدید صوت (کاسه رزنانس)، یک دسته (شامل بخشی اصلی و سردسته) و سیم‌هایی که بر روی دسته و کاسه کشیده شده‌اند بعنوان اجزای اصلی تشکیل می‌شوند. تاریخچه تار - تاریخچه سه تار شوربختانه تاریخچه دقیقی درباره منشاء این دو ساز وجود ندارد، اما می‌توان به استناد یافته‌های تاریخی و روایات گفت که بدون شک تار و سه تار متعلق به ایران و در کل سرزمین‌های آریایی هستند و بر اساس آثا

کدوم دانشگاه برم؟

کدوم دانشگاه برم؟ همه ما زمانی که تحصیلات متوسطه رو تموم می کنیم به این فکر میکنیم حالا باید کدوم دانشگاه برم ؟؟ چه رشته ای بخونم؟؟ یعنی دو تا چالش داریم اول انتخاب رشته مورد نظرمون تو دانشگاه و بعد انتخاب دانشگاهی که میخوایم توش تحصیل کنیم و معمولا همه با خودمون می گیم حالا فعلا صبر کن ججواب کنکور که اومد موقع انتخاب رشته روی چالش دوم فوکوس بیشتری می کنم؛ ولی واقعیت اینه که دانشگاه محل تحصیل آینده شما رو می تونه دگرگون کنه و این خیلی مهمه از همون اول رو چه دانشگاهی تمرکز کردید. کدوم دانشگاه به روحیات شما سازگار؟ از محیط کدوم دانشگاه خوشتون میاد. چالش کدوم دانشگاه برم؟ یه چالشی مهمیه که جاهای زیادی اومدن به این سوال پاسخ دادند. اگه تو گوگل سرچ کنید کدوم دانشگاه برم احتمالا چشمتون به سایت استادیو (ostadio.com) بخوره. اینجا خیلی قشنگ داره این چالش رو حل می کنه و بهتون کمک میکنه که دانشگاه مورد نظرتون رو برای تحصیل انتخاب کنید. شاید الان با خودتون بگید که در مقاطع بالاتر تحصیل هم این چالش رو داریم مثلا انتخاب رشته ارشد، انتخاب رشته دکترا و من در اینجا میگم بله !!!! ؟؟؟؟

چرا باید از خشکشویی آنلاین استفاده کرد

فواید استفاده از خشکشویی آنلاین انتخاب مواد مناسب در خشکشویی آنلاین و البته خشکشویی سنتی برای شست و شوی البسه از مواد و شوینده های مناسب کمک گرفته می شود. در گذشته برای شست و شوی لباس از مواد شیمیایی استفاده می شد. شواهد بررسی نشان می دهد که محلول های شیمیایی استفاده شده در خشک شویی ها، ضررهای زیادی به بافت لباس می رسانند. به همین خاطر امروزه استفاده از محلول های شیمیایی برای شست و شو منقضی شده است. اهمیت دادن به جنس لباس بسیاری از نیروهای متخصص در خشک شویی، سابقه کار در خشکشویی را داشته اند و از جنس های مختلف لباس آگاهی دارند. لباس ها از جنس های مختلفی تولید شده اند. بنابراین برای شست و شوی نیاز به تنظیم دما، انتخاب شوینده و پاک کننده مناسب و ... دارند. برخی از پارچه ها بسیار حساس می باشند. بنابراین دمای بالا می تواند به بافت پارچه آسیب برساند. برخی از شوینده ها قدرت بالایی در شست و شو دارند و می توانند به بافت لباس آسیب وارد کنند. شست و شوی گسترده در خشکشویی مجهز به کلیه نکات مهم و کاربردی در شست و شوی البسه توجه می شود. خدمات خ